GAMING (5)

Το ετήσιο συγκριτικό τεστ μεταξύ των δύο "αιωνίων" στα Football games ξεκινάει. Αμφότερα Fifa 17 και PES 2017 εμφανίζονται πιο βελτιωμένα από ποτέ, διορθώνοντας πολλά σημαντικά λάθη τους. Ποιος όμως από τους δύο θα καταφέρει να επικρατήσει;

Έχοντας αφιερώσει δεκάδες ώρες και στα δύο ποδοσφαιράκια σας γράφω αναλυτικά τις απόψεις μου για τα σημεία όπου υπερτερεί το καθένα.

Χειρισμός
Φέτος το Pro Evolution Soccer 2017 έχει μεγαλύτερη αμεσότητα στο χειρισμό του. Η ανταπόκριση κινήσεων είναι πιο γρήγορη, ωστόσο δεν καταφέρνει να φτάσει την αντίστοιχη του Fifa 17. Οι δε συνδυασμοί κινήσεων στο Fifa είναι περισσότεροι από ποτέ, καθώς μετά από την γρήγορη πάσα έχουμε την γρήγορη κάθετη πάσα. Πέρα από την ταχύτερη ανταπόκριση κινήσεων, το online mode στο PES έχει το μειονέκτημα του input lag, κάτι που επηρεάζει και τον χειρισμό, αφού θα πρέπει να..."προγραμματίσετε" από πριν τις κινήσεις που θα κάνετε ή θα βλέπετε τους παίκτες σας να βγαίνουν ολόκληροι πλάγιο επειδή δεν μπορέσατε να "στρίψετε" έγκαιρα.

Στις πάσες και στα σουτ το Pro Evolution Soccer παραμένει arcade. Οι περισσότεροι παίκτες προτιμούν τις κοντινές και σίγουρες πάσες, ενώ στο δρόμο προς το αντίπαλο τέρμα οι κάθετες πάσες εξακολουθούν να δημιουργούν αυτοματοποιημένες κινήσεις. Τουλάχιστον όχι τόσο όσο στο PES 2016 μιας και μπορείτε πλέον να αλλάξετε την πορεία του εκάστοτε παίκτη πριν έρθει σε επαφή με την μπάλα. Στο δε Fifa 17, πραγματοποιείτε πολύ πιο εύκολα τριγωνάκια, overlap και γενικά συνδυασμούς παικτών, χάρις στην κινητικότητα που υπάρχει. Η ανάπτυξη της ομάδας σας είναι πολύ πιο ρεαλιστική. Εδώ λοιπόν η ζυγαριά γέρνει σαφώς υπέρ του Fifa.

A.I.
Η τεχνητή νοημοσύνη της CPU στο Fifa 17 παρουσιάζει ορισμένα θεματάκια και φέτος. Για την ακρίβεια, έχουμε την επιστροφή φαινομένων τύπου...Μαραντόνα, όπου ανά διαστήματα οι αντίπαλοι παίκτες κρατάνε την μπάλα για δεκάδες μέτρα, βάζοντας το σώμα τους για να την προστατέψουν. Τόσο υπερβολικό κράτημα της μπάλας δεν συναντάμε στο πραγματικό ποδόσφαιρο. Τα λάθη συνεχίζονται όσον αφορά την A.I. στο Pro Clubs, εκεί όπου οι παίκτες που ελέγχονται από την CPU κάνουν ακατανόητα λάθη, θυμίζοντας τοπικά πρωταθλήματα. Αντίθετα, στο PES 2017, η ανάπτυξη του αντιπάλου μας είναι πιο ορθολογική και βασίζεται περισσότερο στις πάσες. Σαφώς υπάρχουν αρκετά λάθη και από την πλευρά της Konami ως προς τις επιλογές των παικτών αλλά δεν είναι τόσο τρανταχτά όσο αυτά της EA. Πόντος στην Konami εδώ, έστω και οριακά.

Δυστυχώς το A.I. των διαιτητών αμαυρώνει την εμπειρία και στα δύο ποδοσφαιράκια, καθώς απ' τη μία στο Fifa 17 έχουμε λανθασμένα σφυρίγματα φάουλ και από την άλλη στο PES κάποια σκληρά τάκλιν δεν δίνονται ως φάουλ. Στις κάρτες οι διαιτητές δεν χαρίζονται και καλά κάνουν, ενώ στους τερματοφύλακες αμφότεροι οι πορτιέρο των δύο εξομοιωτών ποδοσφαίρου προτιμούν να διώχνουν την μπάλα με γροθιές περισσότερο από το συνηθισμένο παρά να την μπλοκάρουν.

Πρωταθλήματα
Το μεγάλο πλεονέκτημα της EA Sports που κερδίζει κατά κράτος. Έχοντας στα χέρια της αποκλειστικότητες από πολλά μεγάλα πρωταθλήματα και ονόματα ομάδων, καταφέρνει να κερδίσει σε τέτοιο βαθμό ώστε η Konami να μένει χωρίς Γερμανικό πρωτάθλημα και χωρίς τα περισσότερα ονόματα σε Αγγλία και Ισπανία. Συν τις άλλοις, η Konami δεν επενδύει στα μικρότερα πρωταθλήματα κι έτσι η βάση παικτών της εξακολουθεί να είναι μικρή. Ακόμα και στο λανσάρισμα θυμίζουμε την έλλειψη των ελληνικών ομάδων σε μια χώρα όπου με βάση τον αριθμό των gamers το Pro Evolution Soccer διακρίνεται με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις, φτάνοντας στις πρώτες θέσεις στις λίστες πωλήσεων. Αν μη τι άλλο αξίζαμε της προσοχής.


Παρουσίαση-Διοργανώσεις
Στις συλλογικές διοργανώσεις όπως είναι τα Champions League, Europa League, Copa Libertadores και πολλές ακόμη, η ιαπωνική εταιρεία έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό της επέτρεψε ταυτόχρονα να θέσει από φέτος τις βάσεις για μία πιο στιβαρή ατμόσφαιρα έναντι του Fifa. Τα πανοραμικά πλάνα γηπέδου με τα γραφικά του Champions League, η κούπα του κυπέλλου πρωταθλητριών, η είσοδος των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο που ξεκινάει από τα αποδυτήρια, όλα αυτά είναι ένα καλό κερασάκι στην τούρτα στη δημιουργία ατμόσφαιρας έναντι του Fifa που υστερεί κατά πολύ στο συγκεκριμένο τομέα.

Modes
Ο μεγαλύτερος παράγοντας απόκτησης ενός παιχνιδιού κατά την άποψή μου είναι η αντοχή του. Αν μπορεί να σε κρατήσει για δεκάδες έως εκατοντάδες ώρες, όσα προβλήματα κι αν έχει, τότε αξίζουν τα χρήματα που επένδυσες. Στην περίπτωση του Fifa 17 έχουμε ένα πλήρως οργανωμένο Career mode, το Ultimate Team που αποτελεί εθισμό στο online παιχνίδι, το Seasons, το Pro Clubs που ανεβάζει τον χρόνο συμμετοχής μιας παρέας (καθένας από τα σπίτια του) και τέλος από φέτος το The Journey mode, κοινώς το σενάριο του παιχνιδιού που ήταν ακριβώς ότι έλειπε.

Στον αντίποδα η Konami έχει να αντιπαρατάξει ένα στατικό Master League, ένα ξεπερασμένο πλέον Become a Legend και το MyClub που παραείναι Arcade για τα γούστα κάθε ποδοσφαιρόφιλου, μιας και δεν σας επιτρέπει καν να πραγματοποιήσετε μεταγραφές συγκεκριμένων παικτών. Τα ελάχιστα modes που στερούνται έμπνευσης, ρεαλισμού και ουσιαστικού σχεδιασμού δεν μπορούν να ανταγωνιστούν την EA που κερδίζει κατά κράτος.

Τεχνικός τομέας
Αμφότερα τα δύο ποδοσφαιράκια έχουν φτάσει τα γραφικά τους σε πολύ υψηλό επίπεδο. Με την Frostbite engine της EA Dice ωστόσο, το Fifa 17 παράγει ακόμα καλύτερες λεπτομέρειες στα πρόσωπα των ποδοσφαιριστών. Ο σχεδιασμός των γηπέδων είναι πολύ καλός και στα δύο αθλητικά games, ενώ στα animations η EA Sports καταφέρνει για άλλη μια σεζόν να κερδίσει το στοίχημα. Όσον αφορά τον σχολιασμό αγώνα, οι Martin Tyler και Alan Smith είναι σταθερή αξία και θα προτιμηθούν από οποιοδήποτε σχολιαστή του PES, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης.

pro-evolution-soccer-2017-1

Τελικό συμπέρασμα
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο εξομοιωτών ποδοσφαίρου είναι κάθε χρόνο όλο και πιο έντονος. Βάση πωλήσεων οι gamers προτιμούν το Fifa σε αντίθεση με τους περισσότερους reviewers που προτιμούν από πέρυσι το Pro Evolution Soccer. Κατά την άποψή μας, το Fifa 17 τα τελευταία χρόνια έχει "ανοίξει την ψαλίδα" σε σχέση με το PES και είναι πιο σωστά δομημένο στο σύνολό του. Είναι προφανές όμως για έναν μέσο οπαδό του ποδοσφαίρου ότι αν μη τι άλλο η EA Sports ξέρει πλέον καλά από μπάλα.

Σε κάθε περίπτωση τα δύο ποδοσφαιράκια θα έχουν να μας χαρίσουν πολύ καλύτερες εκδόσεις τα επόμενα χρόνια. Από την πλευρά μου θα ήθελα να δω ελληνικό πρωτάθλημα, καλύτερη διαιτησία και πιο σωστές αντιδράσεις στους τερματοφύλακες.


Πηγή:gameworld.gr
Το απόλυτο κάψιμο της σεζόν επιστρέφει. Το Football Manager 2017 κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες και στο GameWorld είχαμε ως συνήθως την ευκαιρία να παίξουμε την beta έκδοση και να καταγράψουμε τις εντυπώσεις μας.

Η αλλαγή που παρατηρήσαμε εκ πρώτης όψεως αφορά την εισαγωγή της φωτογραφίας σας στο πρόσωπο του προπονητή, ώστε να απεικονίζεστε εντός γηπέδου. Αφού εισάγετε φωτογραφία, ορίζετε 11 σημεία στα οποία θα γίνει το capture της εικόνας μέσα στη μηχανή γραφικών και είστε έτοιμοι. Από το τελικό αποτέλεσμα προσωπικά δεν έμεινα ευχαριστημένος καθώς εμφανιζόμουν λες και έχω πέσει...σε λάσπη, σε αντίθεση με τον Miles Jacobson που στο τρέιλερ ήταν όλα τα λεφτά.

Στη συνέχεια έχουμε αλλαγές στα μενού με πιο χαρακτηριστική την οθόνη ειδήσεων. Πλέον οι ειδήσεις απεικονίζονται συνοπτικά σε μία οθόνη, με τίτλους και υπότιτλους σαν να βρίσκεστε σε κάποιο αθλητικό site. Με ένα κλικ στην αντίστοιχη είδηση σας ανοίγει σε πλήρη οθόνη, ενώ χρησιμοποιούνται hashtags τα οποία οδηγούν σε links παικτών και συλλόγων.

Στο μεταγραφικό σύστημα έχουμε περισσότερες προτάσεις για παίκτες που όντως μπορούν να παίξουν μπάλα. Για παράδειγμα όταν έβαλα για πούλημα τον Κουτρουμπή έπεσαν 10 ομάδες σαν τα κοράκια να τον πάρουν. Για τον Ταυλαρίδη ούτε κουβέντα δεν έγινε. Οι scouts αναλύουν περισσότερα προτερήματα και αδυναμίες παικτών, βγάζοντας τελικό συμπέρασμα για το αν αξίζει ή όχι ή ένα πρώτο συμπέρασμα για περαιτέρω παρακολούθηση. Πέρα από τους κλασικούς scouts, υπάρχουν πλέον και Data Analysts που αναλύουν αποδόσεις παικτών και αγώνες για να σας δινουν μια σαφέστατη άποψη των όσων γίνονται.


Η νέα βελτιωμένη 3D μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, δεν καταφέρνει να κάνει το βήμα παραπάνω για την Sports Interactive. Τα textures έχουν βελτιωθεί και υπάρχει μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην απεικόνιση των γηπέδων, όπως επίσης και 1.500 νέα animations μέσω του motion capture. Επίσης της ουσίας όμως, το τελικό αποτέλεσμα στα animations μοιάζει ακόμη αργό και ενίοτε άκομψο σε σχέση με τα σύγχρονα ποδοσφαιράκια. Οι αντιδράσεις των τερματοφυλάκων πάντως, θα παρατηρήσετε ότι έχουν υποστεί μεγάλη βελτίωση πάντα σε σύγκριση με το FM 2016, όπως και των αμυντικών που δρουν πολύ πιο έξυπνα από πέρυσι.

Όσο για το αλατοπίπερο του FM 2017 που είναι η επικοινωνία και τα media, έχουν προστεθεί στοιχεία προσωπικότητας παίκτη που βασίζονται στα στατιστικά του (όπως Adaptability, Ambition, Loyalty κτλ.). Το πως θα αντιδράσει αν τον βάλετε π.χ. στον πάγκο ή για πούλημα εξαρτάται από μία συνολική συνάρτηση των ποσοστών του. Οι παίκτες δηλώνουν στα media τις προθέσεις τους αν είναι έντονες προσωπικότητες, όπως επίσης αντίστοιχα τα media σας κάνουν πιο καυστικές ερωτήσεις για τις αποφάσεις σας ως προς τις μεταγραφές ή την χρησιμοποίηση συγκεκριμένων παικτών.

Πέραν όλων αυτών, στο FM 2017 θα σας αφήνει να βάλετε εύκολα όσους νέους παίκτες θέλετε στη δημιουργία νέας ομάδας, θα σας δίνει μεγαλύτερο feedback από την διοίκηση, ενώ έχουν υπάρξει αλλαγές και στο Online παιχνίδι, όπως για παράδειγμα στη χρήση του timer και των saves. Τέλος, ως συνήθως θα κυκλοφορήσει και το Football Manager Touch για smartphones, το οποίο θα έχει περισσότερα χαρακτηριστικά για τα δεδομένα φορητής έκδοσης και θα είναι ταχυτερο από πέρυσι.

To Football Manager 2017 θα κυκλοφορήσει στις 4 Νοεμβρίου για PC, Mac, Android και iOS. Αναμείνατε για το review μας και συζητήστε περισσότερα σε αυτό το forum topic.


Πηγή:gameworld.gr
Η πρώτη Virtual Reality απόπειρα της Sony.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Φακοί: 5.7" OLED, 100 μοίρες οπτικό εύρος
Γραφικά: 1080p RGB (960 × 1080 RGB ανά μάτι, 90-120Hz refresh rate)
3D audio μέσω headphone jack
Βάρος: 610 γραμμάρια
Τιμή: Από 399 ευρώ

Το PlayStation VR κυκλοφορεί από τις 13 Οκτωβρίου στα καταστήματα και στο GameWorld σας παρουσιάζουμε σήμερα την εμπειρία μας με αυτό.

Η Sony λανσάρει το δικό της Virtual Reality headset, το οποίο έρχεται αποκλειστικά για το PS4, με στόχο να πιάσει τους ήδη υπάρχοντες fans του VR. Απευθύνεται στη βάση 60 εκατομμύριων χρηστών που έχουν PS4 στην κατοχή τους ή που σκοπεύουν να αποκτήσουν προκειμένου να ζήσουν μια virtual reality εμπειρία. Ας τα πάρουμε όμως αναλυτικά.

Το PlayStation VR συνδέεται με την τηλεόραση, την εξωτερική μονάδα του και το PS4 με ένα σετ αρκετών καλωδίων. Οι οδηγίες χρήσης στη συσκευασία είναι πολύ απλές και απευθύνονται σε αρχάριους. Η εξωτερική μονάδα του έχει τέσσερις USB θύρες. Οι δύο της μπροστινής μεριάς συνδέονται με το PlayStation VR μέσω ενός επιπλέον καλωδίου-αντάπτορα και οι δύο στο πίσω μέρος συνδέονται με την τηλεόραση και την κονσόλα. Υπάρχει επίσης η mini usb το usb θύρα που καταλήγει σε μία από τις δύο USB θύρες του PS4 και η θύρα τροφοδοσίας. Ενώ στα δεξιά έχουμε το σημείο εξαερισμού της εξωτερικής μονάδας του PlayStation VR. Κάθε PS VR περιέχει επίσης ένα demo disc με 10 games.

Δείτε την αναλυτική παρουσίασή μας.


Το design του PlayStation VR είναι κατά την άποψή μου το καλύτερο που υπάρχει στην αγορά σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο Virtual Reality headset. Επειδή όμως δεν αγοράζουμε μία συσκευή τόσο για το design της όσο για την πρακτική χρησιμότητά της, τεχνικά προσφέρει φακούς 5,7 OLED με οπτικό πεδίο 100 μοιρών, έναντι 110 της πιο πρόσφατης έκδοσης του Oculus Rift. To refresh rate είναι στα 90Hz, όπως άλλωστε και σε όλα τα γνωστά headsets των μεγάλων εταιρειών, ενώ η ανάλυση ανέρχεται σε 960x1060 για κάθε μάτι, έναντι 1080x1200 του Oculus Rift.

Στο πίσω μέρος του το PlayStation VR σας επιτρέπει να ρυθμίσετε την απόσταση από το κεφάλι σας. Πατώντας το σχετικό κουμπί απομακρύνετε το headset, ενώ με τον slider που υπάρχει το σφίγγετε. Το PS VR είναι επίσης συμβατό και με όσους από εσάς φορούν γυαλιά και μάλιστα χωρίς φυσικά να χρειάζεται να τα φοράτε. Σχετικά με τα υπόλοιπα εξωτερικά χαρακτηριστικά, το VR headset έχει λευκό-μαύρο χρώμα και φέρει 5 γαλάζια LED φώτα μπροστά και 2 πίσω. Τα μαξιλαράκια του σε όλα τα σημεία επαφής του κεφαλιού το καθιστούν ένα άκρως αναπαυτικό περιφερειακό, με το οποίο προσωπικά αισθάνθηκα πιο άνετα από το Oculus Rift. Στον ηχητικό τομέα, το PlayStation VR προσφέρει 3D Audio και μέσα στη συσκευασία παρέχεται ένα in-ear headset για audiojack θύρα. Παράλληλα, σας δίνεται η δυνατότητα να συνδέσετε ένα άλλο headset για ακόμη καλύτερη ποιότητα, έτσι ώστε να "ζείτε" το παιχνίδι πιο έντονα, σε αντίθεση με το να ακούτε τον ήχο από την τηλεόραση.

Ας αναφερθούμε τώρα και στο λειτουργικό κομμάτι εκεί όπου το PlayStation VR αντιμετωπίζει κάποια θέματα. Συγκεκριμένα, η PlayStation camera καταγράφει τα φώτα του PlayStation VR οπότε δεν θα πρέπει να παρεμβάλλετε άλλες πηγές φωτός γύρω σας ή καθρέφτες στους οποίους μπορεί να εισορήσει άλλη πηγή φωτός . Επίσης, η κάμερα απαιτεί να στέκεστε ακριβώς στο σημείο που σας υποδεικνύεται. Σε ορισμένα games, οποιαδήποτε παρέκλιση, έστω και μικρή, δημιουργεί προσωρινή παύση στο παιχνίδι. Επίσης, σε αρκετές περιπτώσεις, ο χώρος γύρω σας θα πρέπει να είναι καθαρός, κάτι που είχαμε παρατηρήσει παλαιότερα και στο Kinect. Σε ορισμένα games μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PlayStation Move, με το οποίο ζείτε περισσότερο το παιχνίδι. Για παράδειγμα, στο London Heist το οποίο είναι First-Person Shooter, αξιοποιήσαμε τα PS Move για να πιάσουμε με το ένα χέρι μας το όπλο και με το άλλο να τοποθετήσουμε γεμιστήρα.

Το PlayStation VR κυκλοφορεί στα ελληνικά καταστήματα στην τιμή των 399 ευρώ. Απαιτεί PlayStation camera που δεν συμπεριλαμβάνεται στη συσκευασία και πωλείται ξεχωριστά έναντι 45 ευρώ και πέραν αυτού την κονσόλα PS4 (συνολικό κόστος 721 ευρώ).

Πηγή:http://www.gameworld.gr/
Ο μήνας των δυνατών Shooters!

Ο Οκτώβριος μπήκε δυναμικά και είναι ένας μήνας με πολύ δυνατές κυκλοφορίες.

Ξεχωρίζουν δίχως αμφιβολία τα First-Person Shooters της EA και συγκεκριμένα τα Battlefield 1 στις 21 Οκτωβρίου και το Titanfall 2 στις 28 Οκτωβρίου. Το Mafia III στις 7 του μήνα αποτελεί αξιοσημείωτο Action-Adventure και το Gears of War 4 το ιδανικό Third-Person Shooter του μήνα. Θα κυκλοφορήσει για PC και Xbox One.

Δείτε αναλυτικά όλες τις νέες κυκλοφορίες:

Τρίτη 4 Οκτωβρίου
Aragami (Action-Adventure): PC, PS4
Atlas Reactor (PvP Battle Arena): PC
Rocksmith 2014 Edition - Remastered (Music): PC, PS4, Xbox One
Shu (Side-scrolling Platform): PC, PS4
Warhammer: End Times – Vermintide (Action): PS4, Xbox One

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου
Butcher (2D Shooter): PC
Duke Grabowski: Mighty Swashbuckler! (Adventure): PC, Mac
Slain: Back from Hell (Platform): Xbox One

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου
Syndrome (Survival Horror): PC, PS4, Xbox One

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου
Beglitched (Puzzle): PC
Five Nights at Freddy's: Sister Location (Adventure): PC
Mafia III (Action-Adventure): PC, PS4, Xbox One
Paper Mario: Color Splash: Wii U
The Silver Case (Mystery): PC
WRC 6 (Racing): PC, PS4, Xbox One

Τρίτη 11 Οκτωβρίου
Duke Nukem 3D 20th Anniversary Edition World Tour (First-Person Shooter): PC, PS4, Xbox One
Gears of War 4 (Third-Person Shooter): PC, Xbox One
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration (Action-Adventure): PS4
WWE 2K17 (Wrestling): PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου
Gonner (Puzzle Platform): PC, Mac

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου
PlayStation VR launch:
100ft Robot Golf
Ace Banana
Batman: Arkham VR
Battlezone VR
DriveClub VR
Here They Lie
Hustle Kings VR
PlayStation VR Worlds
Super Stardust Ultra VR
RIGS: Mechanized Combat League.
Rez Infinite (Shooter Music game): PS4
Rollercoaster Dreams (Rollercoaster): PS4, PS VR
Shadow Warrior 2 (FPS/Action): PC
Thumper: PC, PS4, PS VR

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου
Disney Magical World 2 (Life Simulation): 3DS
DoDonPachi DaiFukkatsu (Shooter): PC
Dragon Quest Builders: PS3, PS4, PS Vita
Manuel Samuel (Party): PC, PS4
Reus (God game/Simulator): PS4, Xbox One
Skylanders: Imaginators (Action-Adventure/RPG): PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii U

Σάββατο 15 Οκτωβρίου
Let's Sing 2017 (Music): PS4, Xbox One, Wii

Τρίτη 18 Οκτωβρίου
Crazy Machines 3 (Puzzle): PC
Eagle Flight (Exploration VR Simulator): Oculus Rift
Exist Archive (JRPG): PS4, PS Vita

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου
Battlefield 1 (First-Person Shooter): PC, PS4, Xbox One
Civilization 6 (Strategy): PC
Lego Harry Potter Collection (Action-Adventure): PS4

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου
Just Dance 2017 (Music): PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii U, Wii

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου
Titanfall 2 (First-Person Shooter): PC, PS4, Xbox One)
Dragon Ball Xenoverse 2 (Fighting/Action/RPG: PC, PS4, Xbox One)
World of Final Fantasy (JRPG): PS4, PS Vita
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition (Action RPG): PC, PS4, Xbox One

Μέσα στο μήνα:
Friday the 13th: The Game (Horror): PC, PS4, Xbox One
Handball 17 (Sports): PC, PS4, Xbox One, PS3

Πηγή:gameworld.gr
Τα βιντεοπαιχνίδια βρίσκονται μαζί μας εδώ και δεκαετίες και πλέον αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της pop κουλτούρας. Από τα κλασικά και θρυλικά arcade τύπου Space Invaders, μέχρι τους πιο μοντέρνους τίτλους που θυμίζουν χολιγουντιανή ταινία, τα video games έχουν καταφέρει να αποκτήσουν το δικό τους ηλικιακό κοινό.

Το αμερικανικό περιοδικό TIME αποφάσισε όμως να παρακάμψει αυτά τα ηλικιακά «σύνορα» και να καταρτίσει μια λίστα με τα 50 κορυφαία βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών. Όπως σημειώνεται, μάλιστα, η ομάδα του περιοδικού έθεσε πάνω από 150 υποψήφιους τίτλους σε μια μακρά διαδικασία κατάταξης με πολλά στάδια προκειμένου να συνθέσει τη λίστα με τα κορυφαία παιχνίδια μίας περιόδου σχεδόν 40 ετών!

Ας δούμε ονομαστικά τις επιλογές από το 50 μέχρι το 10…

50. King’s Quest III: To Heir Is Human

BestVideoGames50

49. Dota 2

BestVideoGames49

48. Angry Birds

BestVideoGames48

47. Guitar Hero

BestVideoGames47

46. Resident Evil 4

BestVideoGames46

45: Gran Turismo 3: A-Spec

BestVideoGames45

44. Super Smash Bros.

BestVideoGames44

43. Call of Duty 2

BestVideoGames43

42. BioShock

BestVideoGames42

41. ESPN NFL 2K5

BestVideoGames41

40. Pong

BestVideoGames40

39. Castlevania

BestVideoGames39

38. Portal 2

BestVideoGames38

37. Braid

BestVideoGames37

36. Fallout 3

BestVideoGames36

35. Galaga

BestVideoGames35

34. Red Dead Redemption

BestVideoGames34

33. Super Mario Kart

BestVideoGames33

32. Wolfenstein 3D

BestVideoGames32

31. The Sims

BestVideoGames31

30. Pokemon Red & Blue

BestVideoGames30

29. Myst

BestVideoGames29

28. Donkey Kong

BestVideoGames28

27. Mortal Kombat

BestVideoGames27

26. StarCraft II: Wings of Liberty

BestVideoGames26

25. Halo: Combat Evolved

BestVideoGames25

24. Final Fantasy VII

BestVideoGames24

23. Microsoft Flight Simulator X

BestVideoGames23

22. GoldenEye 007

BestVideoGames22

21. Diablo II

BestVideoGames21

20. Zork

BestVideoGames20

19. Space Invaders

BestVideoGames19

18. Rise of the Tomb Raider

BestVideoGames18

17. Half-Life 2

BestVideoGames17

16. Grand Theft Auto III

BestVideoGames16

15. Counter-Strike

BestVideoGames15

14. Quake

BestVideoGames14

13. SimCity 2000

BestVideoGames13

12. Final Fantasy VI

BestVideoGames12

11. Sid Meier’s Civilization IV

BestVideoGames11

Και τώρα δείτε αναλυτικά τα 10 κορυφαία βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών…

10. World of Warcraft

BestVideoGames10

Το 2004, η Blizzard σύστησε σε εκατομμύρια παίκτες την ιδέα ενός online κόσμου όπου η έννοια των multiplayer παιχνιδιών περνά στο επόμενο επίπεδο. Όπως συνέβη και με πολλά προϊόντα που επηρέασαν τον κόσμο, η Blizzard δεν ήταν τόσο ότι εφηύρε κάτι νέο, όσο ότι πήρε μια υπάρχουσα ιδέα και την τελειοποίησε: από τον τρόπο που οι παίκτες συναντιούνται και κοινωνικοποιούνται διαδικτυακά μέχρι πώς απεικονίζονται μεγάλοι ψηφιακοί κόσμοι.

Όπως σημειώνει το TIME, ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια που έμοιαζαν «αληθινά» και δίχως περιορισμούς, καθώς οι παίκτες μετακινούνταν από την άκρη μιας ηπείρου στην άλλη δίχως να βλέπουν οθόνες αναμονής. Επιπλέον, η εταιρεία κατόρθωσε να άρει το «στίγμα» και με το πέρας του χρόνου καθιέρωσε την ιδέα του online gaming. Τέλος, τα τεράστια έσοδα που απέφερε για χρόνια, κέντρισαν το ενδιαφέρον πλήθος σχεδιαστών να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν ανάλογα online παιχνίδια.

9. The Oregon Trail

BestVideoGames9 «Βάναυση γοητεία» είναι ο χαρακτηρισμός που το αμερικανικό περιοδικό αποδίδει σε αυτό το παιχνίδι του 1971 που ανέπτυξαν 3 καθηγητές στο Carleton College της Μινεσότα σαν εκπαιδευτικό εργαλείο. Επρόκειτο για μια προσομοίωση της επέκτασης στην Αγρία Δύση, όπου ο παίκτης μπορεί να επιλέξει τη δική του στρατηγική επέκτασης και τακτική επιβίωσης. Το παιχνίδια κατόρθωσε να δημιουργήσει σχεδόν από το μηδέν ένα μαγεμένο κοινό σε χιλιάδες σχολικές αίθουσες των ΗΠΑ που διέθεταν υπολογιστές Apple II. Βοήθησε έτσι στην εισαγωγή μιας ολόκληρης γενιάς στο θαυμαστό κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών.

8. Super Mario Bros.

BestVideoGames8 Στα μέσα του '80, η ιαπωνική Nintendo μάς εισάγει στον κόσμο των αδελφών Μάριο και Λουίτζι. Δέχονται χτυπήματα από μανιτάρια, βγάζουν το καβούκι φτερωτών χελωνών, χτυπούν κουτιά με σύμβολα ερωτηματικών και πετούν φωτιές. Όλα αυτά, ενώ επαγγέλλονται… υδραυλικοί!

«Ξεκάθαρα τα ναρκωτικά των '70s λειτουργούσαν», σημειώνει χιουμοριστικά το TIME. Κι όμως, με κάποιο περίεργο τρόπο το παιχνίδι παραμένει το ίδιο διασκεδαστικό και σήμερα, όσο ήταν και πριν 3 δεκαετίες. Ο Μάριο κυριολεκτικά τρέχοντας, κατάφερε να κάνει το NES μια εξαιρετικά δημοφιλή κονσόλα, το Super Mario ένα κορυφαίο παιχνίδι και επιτυχημένο franchise και τέλος να βάλει τη Nintendo στο χάρτη του video-game.

7. The Legend of Zelda

BestVideoGames7 Παρά τη (δικαιολογημένη) νοσταλγία για το κλασικό NES των μέσων του '80, δεν υπάρχει αμφιβολία πόσο συναρπαστικό ήταν το αυθεντικό Zelda. Το παιχνίδι περιπέτειας προσέφερε μια εμπειρία που κανένας παίκτης βιντεοπαιχνιδιών δεν είχε νιώσει μέχρι τότε, συνδυάζοντας αναβαθμιζόμενα όπλα, χάρτη που ολοένα και επεκτεινόταν και μερικούς πολύ καλούς γρίφους. Στόχος, άλλωστε, του θρυλικού σχεδιαστή παιχνιδιών, Shigeru Miyamoto, ήταν να δημιουργήσει έναν κόσμο που θα έμοιαζε με «μινιατούρα κήπου που οι παίκτες θα μπορούσαν να βάλουν μέσα τα δικά τους σχέδια». Και με τη δυνατότατα για σώσιμο παιχνιδιών (η πρώτη κονσόλα που έδινε τη δυνατότητα), αυτό ακριβώς συνέβη! Οι παίκτες αντί να παλεύουν να τερματίσουν το παιχνίδι σε μια και μόνο φορά που θα καθόντουσαν, μπορούσαν να προχωρήσουν με την ησυχία τους, εξετάζοντας κάθε γωνιά του φανταστικού κόσμου…

6. Minecraft

BestVideoGames6 Σαν κεραυνός εν αιθρία παρουσιάστηκε το Minecraft από το ανεξάρτητο σουηδικό στούντιο Mojang, φέρνοντας το σπάνιο παράδειγμα ενός παιχνιδιού που ο τίτλος του συνοψίζει τέλεια το gameplay: αρχικά εξορύσσεις πράγματα και κατόπιν τα σκαλίζεις. Στον πυρήνα του, πρόκειται για μια μεθοδική διαδικασία αναδιοργάνωσης των ελάχιστων πληροφοριών (κύβους πέτρας με βρώμα και μεταλλεύματα διασκορπισμένα σε τοπία βγαλμένα από υπολογιστές του '80) σε αναγνωρίσιμα αντικείμενα, κατασκευές και μηχανισμούς. Αρχής γεννωμένης από το Νοέμβριο του 2011, όποτε και κυκλοφόρησε, κατόρθωσε να πουλήσει πάνω από 100 εκατ. αντίγραφα, να βγει σε επίσημη «Εκπαιδευτική Έκδοση» προσαρμοσμένη για αίθουσες διδασκαλίας και γενικά να αφήσει το στίγμα του όσο ελάχιστοι τίτλοι.

5. Ms. Pac-Man

BestVideoGames5Η κυρία του… κυρίου Pac-Man μπορεί να προέκυψε σαν τη συνέχεια του αυθεντικού παιχνιδιού, διέθετε όμως περισσότερες κινήσεις από τον σύζυγό της. Πρόκειται για μια -δίχως άδεια- τροποποίηση του κλασικού παιχνιδιού που παρουσιάστηκε το 1982 με τον αρχικό τίτλο «Crazy Otto», μέχρι οι εγκέφαλοι πίσω από τη δημιουργία να το πουλήσουν στην Midway, η οποία το ονομάτισε «Ms. Pac-Man» (κα. Pac-Man) για να προσελκύσει το γυναικείο κοινό. Ωστόσο, η κυρία Pac-Man, όπως σημειώνει το TIME, έκανε πολλά περισσότερα από το απλά να συνεχίσει την παράδοση του ήδη δημοφιλούς παιχνιδιού. Με 4 τύπους λαβυρίνθων (σε αντίθεση με τον έναν του κανονικού παιχνιδιού), πιο έξυπνα «φαντάσματα» και φρούτα μπόνους που προέκυπταν στην πορεία, γρήγορα επισκίασε το αυθεντικό παιχνίδι. Το γεγονός ότι είναι ακόμη διασκεδαστικό να το παίζεις, το τοποθετεί στην υψηλή αυτή θέση.

4. Doom

BestVideoGames4 Το αμερικανικό περιοδικό μάς ρωτά να ονομάσουμε το αγαπημένο μας σύγχρονο first-person shooter. «Πιθανότατα θα είναι το Call of Duty, το Halo ή το Counter-Strike. Όλα αυτά τα παιχνίδια, και δεκάδες αν όχι εκατοντάδες περισσότερα, οφείλουν ένα τεράστιο χρέος στο Doom», σημειώνει το TIME. Το παιχνίδι της id Software που κυκλοφόρησε το 1993, έβαλε τους gamers σε μια υψηλής έντασης μάχη για τη Γη, μέσω ενός ανώνυμου πεζοναύτη του διαστήματος που μάχεται ενάντια στις δυνάμεις της κόλασης. Το Doom έγινε ένα πραγματικό φαινόμενο, εισάγοντας εκατομμύρια παίκτες σε αυτά που θα έμελλε να γίνουν οι βασικές αρχές του είδους.

3. The Legend of Zelda: Ocarina of Time

BestVideoGames3 Ο αιωνόβιος πρωταγωνιστής του Nintendo 64, με τα μυτερά αυτιά και τα πράσινα ρούχα και η περιπλάνησή του στην εξαίσια και τρισδιάστατη έκδοση της Hyrule, βρίσκεται συνήθως στην κορυφή στις λίστες με τα καλύτερα παιχνίδια για μια πληθώρα λόγων. Ο τρόπος που επέτρεπε στους παίκτες να εξερευνήσουν έναν τρισδιάστατο κόσμο ήταν τόσο τέλειος και μεγαλειώδης, που -όπως σημειώνει το περιοδικό- έμοιαζε λιγότερο με τη διαδικασία που η Nintendo θα επιχειρούσε τη με το ζόρι προσαρμογή καινοτόμων ιδεών σε ένα νέο υπόδειγμα, αλλά με το υπόδειγμα να στριμώχνεται στις ιδιοτροπίες της Nintendo.

Οι ομαλοί γρίφοι, η πανέξυπνη χαρτογράφηση και ο επαναστατικός χειρισμός με στόχο πάντα τη διατήρηση της ελευθερίας ενώ εκτελούμε άλλες δράσεις, ήταν όλα τόσο πρωτοποριακά που ανάγκασε σχεδόν όλους τους σχεδιαστές να υποκλιθούν, με ορισμένους να φτάσουν να το αποκαλέσουν το Zelda ως «ένα κινούμενο γραφείο ευρεσιτεχνιών».

2. Super Mario 64

BestVideoGames2Το πρώτο παιχνίδι με τον υδραυλικό που είδαμε και παραπάνω «έχτισε» μια ολόκληρα σειρά παιχνιδιών Super Mario. Όμως έπρεπε να φτάσουμε στο Super Mario 64 του 1996 για να καταφέρει ένα παιχνίδι να μεταφέρει τους φαν της Nintendo σε ένα σύμπαν που κανένας προηγούμενος τίτλος της σειράς δεν είχε κατορθώσει, ενώ παράλληλα έφερνε μαζί του και μια νέα «γλώσσα» για τον τρόπο αλληλεπίδρασης του παίκτη με έναν τρισδιάστατο κόσμο.

Με πάνω από 11 εκατ. πωλήσεις, ήταν ένα από τα πιο καλο-πουλημένα παιχνίδια του Nintendo 64, ωστόσο η σημαντικότερη συνεισφορά του ξέφευγε από τα όρια της συγκεκριμένης κονσόλας, καθώς άλλαξε μιας για πάντα τον τρόπο σχεδιασμού ολόκληρης της βιομηχανίας. Όπως άλλωστε το έθεσε ο Dan Houser, συνιδρυτής της Rockstar και ένας από τους δημιουργούς του Grand Theft Auto V, «όποιος φτιάχνει τρισδιάστατα παιχνίδια και λέει ότι δεν δανείστηκε κάτι από το Mario ή το Zelda (του Nintendo 64), λέει ψέματα!»

1. Tetris

BestVideoGames1Σχεδιάστηκε από έναν ρώσο επιστήμονα των υπολογιστών, διανεμήθηκε μαζικά από μια ιαπωνική βιομηχανία και οι παίκτες απλά το… έλιωσαν! Το Tetris δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, καθώς αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο από την παρουσίασή του, το 1984. Το 1989, η Nintendo έφερε τον θρυλικό τίτλο στο NES και το Game Boy και εκτόξευσε σε δυσθεώρητα ύψη την επιτυχία τους.

Έκτοτε, έγινε διαθέσιμο σε σχεδόν κάθε πλατφόρμα και -όπως το θέτει το TIME- «μια απόδειξη για τον ατέρμονο ζήλο μας να στοιβάζουμε τεμάχια». Εκτός από εξαιρετικά εθιστικό, το Tetris φαίνεται σύμφωνα με έρευνες πως προσφέρει και οφέλη στην υγεία, όπως έλεγχο της αδηφαγίας, ενώ συμβάλει και στην πρόληψη του μετατραυματικού στρες. Οι φανατικοί του παιχνιδιού θα συμφωνούσαν με τα παραπάνω, προσθέτοντας όμως πώς το υψηλό σκοράρισμα σε μια «συνεδρία» με το παιχνίδι, ομοιάζει με διαλογισμό!

Facebook

Life & Style

Σου στέλνει μηνύματα αλλά δε σε γουστάρει:Τα σημάδια που το μαρτυρούν

To θέμα που θα αναλύσουμε...

Τέσσερις βασικές αντρικές δικαιολογίες που δείχνουν ότι δε σε γουστάρει

Mπορεί το ψέμα να είναι...

Έξι πράγματα που συνειδητοποιείς όταν έχεις καιρό να κάνεις έρωτα

Οι καιροί είναι δύσκολοι όπως...

Τεχνολογία

Το Facebook αλλάζει το Trending μετά από καταγγελίες για μεροληψία

Η δημοφιλέστερη παγκοσμίως πλατφόρμα κοινωνικής...

FIFA 16 vs PES 2017:Ποιο έχει καλύτερα γραφικά; (video)

Οι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ετοιμάζονται...

Lifestage:Η νέα εφαρμογή του facebook μόνο για μαθητές

Μία νέα εφαρμογή, η οποία...